How can we help you?
Get all the essentials you're looking for in a lightweight package. Join today!
Knowledge Base
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Lorem ipsum dolor sit amet.
Video Tutorials
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Lorem ipsum dolor sit amet.
Customer Support
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Lorem ipsum dolor sit amet.
Najczęściej Zadawane Pytania (FAQ)
Przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Klientów pytania.
Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi, której szukasz, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie.
1. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu wycinanki.com.pl ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach również można kontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem tel. (+48) 17 862 00 17
2. Czy można osobiście odebrać zamówienie?
Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów. Należy wówczas w podsumowaniu koszyka przed dokonaniem płatności zaznaczyć opcję odbiór osobisty.
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia gotowych produktów ze statutem “opłacone” realizujemy w ciągu 24 h. Czas realizacji produktów pod indywidualne zamówienie Klienta wynosi standardowo od 1 do 5 dni roboczych.
4. Czy mogę wymienić towar na inny?
Tak, pod warunkiem, że był to produkt gotowy. Natomiast produkty realizowane pod indywidualne zamówienie Klienta, np. z osobistym grawerem, nie podlegają zwrotowi, ani wymianie.
5. Czy wymagane jest założenie konta podczas robienia zakupów?
Nie. Zamówienie można złożyć także jako niezarejestrowany Klient.
6. Czy zamówienie można wysłać na inny adres?
Tak. Wówczas w formularzu podczas składania zamówienia należy wybrać opcję inny adres dostawy i wpisać właściwe dane do wysyłki.
7. W jaki sposób dostarczane są przesyłki?
Oferujemy szybką i bezpieczną dostawę naszych produktów. Wysyłki towaru realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD i DHL oraz paczkomatów InPost.
8. Jak mogę zrealizować kod rabatowy?
Kupon rabatowy można zrealizować podczas robienia zakupów w naszym sklepie internetowym. Pole, w które należy wpisać kod rabatowy znajduje się w formularzu zamówienia.
9. Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty?
Oczywiście. W tym celu na etapie realizacji zamówienia należy zaznaczyć opcję faktura i podać dane do FV.
10. Czy istnieje możliowość złożenia zamówienia hurtowego?
Oczywiście. W tym celu należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem tel. (+48) 17 862 00 17.
.